fbpx

Szolgáltatás leírása:

A jógastúdió számtalan lehetőséget biztosít a látogatók számára. A különféle (irodai-, tini-, suli-, gyerek-, nagyi-, kezdő-, női-, integrál-, kismama-, baba-mama jóga) órák mellett nyári táborban is részt vehetnek a fiatalabb korosztály tagjai. A másik két jógastúdióhoz hasonlóan itt is van lehetőség a terem kibérlésére, ezáltal pedig az esetleges előadások által tudásmélyítésre is alkalmas a hely.

Vélemény – saját vélemény – élmény:

Mi Vizbor Margó óráját látogattuk meg – és egyáltalán nem bántuk meg. Azt a szeretet, amivel fogadott minket az első alkalom előtt szerintünk az is érzi, aki kicsit sem fogékony ezekre a dolgokra. Nyugalma már az első pillanatban minket is lenyugtatott, felelősségteljes hozzáállása pedig biztosított minket arról, hogy jó helyen, jó kezekben vagyunk. Türelmesen segítette mindenegyes mozdulatunkat (amit legkisebb önkritikát gyakorolva is mi leginkább csak esdeklésnek ítéltünk), szükség esetén készségesen javította testtartásainkat. Tette mindezt kellő határozottsággal, tapintattal, de a legnagyobb szeretettel. Odaadása, bátorító hozzáállása teljes egészében meggyőzött minket arról, hogy nekünk is van helyünk a jógaszőnyegen és az ászanák egyenlőre bonyolultnak tűnő világában.

Specifikum:

Az elhelyezkedését tekintve abszolút a favoritunk volt, főleg azért, mert az óra után – még az átszellemült állapotunkban a Zichy ligetben andalogva tudtuk hallgatni a madarak énekét is.

Ár-érték arány: 1.200 – 2.000 Ft/alkalom (óratípustól függően)

Összesen: 9/10 pont

4.5/5

Forrás: http://fife.hu/2019/05/30/joga-orak-szekesfehervaron/

Virabhadrasana II. – Harcos póz II.

A helyes végrehajtáshoz keress egy képzett jógaoktatót. https://joga-neked.hu/

 
❗Az egyik legfontosabb olyan álló póz, ahol a medencéhez képest a combok kifelé fordított helyzetben vannak. Csípőnyitó gyakorlat.
 
Végrehajtása:
👉 Virabhadrasana I. – Harcos I. pózból – jobb láb van elől. A comb láb helyzete nem változik, a comb párhuzamos a talajjal, a térd a boka fölött van.
👉 A bal talp rásimul a talajra, a talp kb. 60 fokos szögben a jobb sarok felé mozdul. Képzeletben húzz egy vízszintes vonalat a jobb láb sarkától a bal lábfejet közepéig.
Oszd el egyenlően a testsúlyt a két láb között.
👉A karokat hozd oldalsó középtartásba, a tenyerek lefelé néznek.
👉A lábak, a medenceöv, a törzs, a vállöv és a karok nagyjából egy síkban vannak egymással.
👉A fejed a jobb kezed irányába fordul, a tekintet az ujjak felé néz.
 
Hatásai:
⭐ Erősen hat a tudatra: erőt és bátorságot ad a személyiségnek.
⭐ Energetikailag a gyökér /1./, a nemi /2./ és a köldök /3./ csakrát harmonizálja.
⭐ Erősíti a szívet, mélyíti a légzést; energetizálja a hasi szerveket; állóképességet ad az egész testnek, felkészít a nehezebb álló gyakorlatokra; a csípőtáji zsírlerakódásokat csökkenti.
⭐ Erősíti a lábizmokat, a bokákat, a térdeket, szép és formás lábakat ad.
⭐ Nyitja a csípőt, nyújtja a lágyékot, a mellkast és a vállakat, erősíti a karokat és a hasizmokat, valamint a törzs izmait; csökkenti a hátfájdalmakat – jótékony hatású a terhesség második harmadában; tartásjavító ászana.
 

Kifejezetten ellenjavallata nincs a póznak, de…

szívproblémák, magas vérnyomás esetén a karemelés helyett maradjon csípőn a kezed, és ne vedd fel olyan mélyen kitartva a pózt.

nyakproblémák esetén ne fordítsd a fejed oldalra, továbbra is egyenesen nézz előrefelé, a nyak mindkét oldalát egyformán megnyújtva

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírlevelünkben értesítünk a jógastúdió aktuális programjairól, híreiről, változásokról, megjelent írásairól.