fbpx

Szolgáltatás leírása:

A jógastúdió számtalan lehetőséget biztosít a látogatók számára. A különféle (irodai-, tini-, suli-, gyerek-, nagyi-, kezdő-, női-, integrál-, kismama-, baba-mama jóga) órák mellett nyári táborban is részt vehetnek a fiatalabb korosztály tagjai. A másik két jógastúdióhoz hasonlóan itt is van lehetőség a terem kibérlésére, ezáltal pedig az esetleges előadások által tudásmélyítésre is alkalmas a hely.

Vélemény – saját vélemény – élmény:

Mi Vizbor Margó óráját látogattuk meg – és egyáltalán nem bántuk meg. Azt a szeretet, amivel fogadott minket az első alkalom előtt szerintünk az is érzi, aki kicsit sem fogékony ezekre a dolgokra. Nyugalma már az első pillanatban minket is lenyugtatott, felelősségteljes hozzáállása pedig biztosított minket arról, hogy jó helyen, jó kezekben vagyunk. Türelmesen segítette mindenegyes mozdulatunkat (amit legkisebb önkritikát gyakorolva is mi leginkább csak esdeklésnek ítéltünk), szükség esetén készségesen javította testtartásainkat. Tette mindezt kellő határozottsággal, tapintattal, de a legnagyobb szeretettel. Odaadása, bátorító hozzáállása teljes egészében meggyőzött minket arról, hogy nekünk is van helyünk a jógaszőnyegen és az ászanák egyenlőre bonyolultnak tűnő világában.

Specifikum:

Az elhelyezkedését tekintve abszolút a favoritunk volt, főleg azért, mert az óra után – még az átszellemült állapotunkban a Zichy ligetben andalogva tudtuk hallgatni a madarak énekét is.

Ár-érték arány: 1.200 – 2.000 Ft/alkalom (óratípustól függően)

Összesen: 9/10 pont

4.5/5

Forrás: http://fife.hu/2019/05/30/joga-orak-szekesfehervaron/

Ustrasana Teve póz

Hogyan végezd?
Miért jó, ha csinálod?
Megtudhatod ebben a cikkben!

✅ Hogyan végezd?

1️⃣ Helyezkedj el sarokülésben. Majd emelkedj fel térdelésbe, nyisd szét a térdeket és a lábfejet csípőszélességben. *Ha kezdő jógás vagy, akkor a lábfejed támaszd a lábujjakra.*
 
2️⃣ A lábfejek párhuzamosak egymással.
 
3️⃣ A tenyereket tedd a csípődre úgy, hogy rásimuljanak a keresztcsontra.
 
4️⃣ Mély belégzéssel nyújtsd meg a combokat, és a törzs elülső oldalát, és hajolj hátra.
 
5️⃣ Kilégzés közben próbálj még jobban hátra hajolni úgy, hogy fogd meg a jobb kezeddel a jobb sarkad. A bal kéz addig stabilan támasztja a keresztcsontot. Majd a bal kezeddel a bal sarkad érintsd meg.
 
6️⃣ Annyi ideig tartsd ki a pózt, ameddig kényelmes. Arra figyelj, hogy a térd és a lábszár csípőszéles terpeszben vannak, a combok merőlegesek a talajra, A nyak követi a gerinc ívét, annak folytatása.

✅ Miért jó, ha csinálod?

🔹 Nyújtja a törzs elülső részét: combokat, hasat, mellkast.
 
🔹 Rugalmasan tartja és nyújtja a a gerincet, javítja a rossz testtartást, oldja a vállak merevségét.
 
🔹 Erősíti a szívet, fokozza a vérkeringést, serkenti az emésztést és az ivarszervek működését.
 
🔹 Frissíti az elmét és harmonizálja az alsó 5 csakra működését.
❌ Gerinccsúszás és tüdőtágulat esetén ne végezd ezt a pózt, illetve gerincsérv esetén konzultálj jóga oktatóval.
 
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírlevelünkben értesítünk a jógastúdió aktuális programjairól, híreiről, változásokról, megjelent írásairól.